שינוי בהעדפות ההורים
בעבור גואו שיאוטונג, אם בת 31, איכות, עיצוב מותאם אישית ו<יכולות חיסכון> הם כעת בראש סדר העדיפויות של אמהות סיניות בעת רכישת מוצרים לתינוקות ולנשים בהריון, והם מחליפים את השאיפה העיוורת למותגים זרים.
הבחירות של אמהות צעירות
גואו, שהיא מקצוענית אינטרנט בבייג'ינג ואמא לילד בן שנתיים, נהייתה מעריצה של מותגים מקומיים עבור בנה ועבורה. לאחר שניסתה חיתולים שונים, גואו העדיפה בהתחלה את המותג Babycare, אך כיום היא בוחרת דווקא את Chiaus, בשל איכותה הגבוהה, רכותה ועובייה.
למה בוחרים מותגים מקומיים?
כשהיא קונה בגדים, היא מקפידה לרכוש ממותג balabala, מותג נחשב לביגוד ילדים בסין. "כשאני קונה בגדי תינוקות, אני מתמקדת בעיקר באיכות: כותנה טהורה וללא גירויים בעור", אומרת גואו. "לצעצועים, אני תמיד קונה מ-Babycare, בגלל איכות המוצרים, תיאום הצבעים והשירות לאחר המכירה המעולה".
מגמות בשוק המוצרים לתינוקות
בדיוק כמו גואו, גם האן הואן, מורה לאנגלית בת 32 מהאנגז'ו, מעדיפה את המותגים המקומיים Dr. Kong וGinoble לנעלי בנה, וציינה את מחירם האטרקטיבי ואיכותם ביחס למותגים זרים.
כיצד המותגים המקומיים מתקדמים?
הפופולריות של מותגים מקומיים אינה רק תוצאה של הרגלי צריכה משתנים, אלא משקפת גם את עליית נתח השוק של מוצרים מקומיים. מאמצי פיתוח מתמשכים של המותגים כדי לעמוד בדרישות השוק מזינים את השינוי הזה.
שיפור באיכות ובביטחון
האיכות של מוצרים מסוימים לתינוקות ולנשים בהריון המיוצרים בסין השתפרה משמעותית על מנת לעמוד בתקנים בינלאומיים, מה שההוביל לצמיחה בשוק המקומי, כך מציינים מומחים בתעשייה.
צמיחה בשוק של חומרים לילדים
כדי להבטיח צמיחה בת-קיימא במגזר המוצרים לתינוקות והקשרים המצרפיים שלו, הממשלה הסינית חיזקה אמצעי בקרת איכות כגון ארגון יותר בדיקות והקשחת סנקציות על מוצרים בעייתיים.