מהו סופרבול?
סופרבול הוא אחד מאירועי הספורט הפופולריים ביותר בארצות הברית, ונחשב לאירוע הגמר של ליגת הפוטבול ה-NFL. לאור היקף המתקיים והצפייה הרבה, חברות רוצות להיות חלק מהשואו החגיגי.
מחירים בשמיים
בשנים האחרונות, מחירי הפרסום במהלך הסופרבול חוו עלייה משמעותית. 30 שניות של פרסום במהלך המשחק עשויות לעלות כעת יותר מ-7 מיליון דולר, סכום שעשוי להפתיע רבים. המגמה הזו נובעת מהביקוש הגבוה וההזדמנות להגיע למיליוני צופים בו זמנית.
מה גורם לעליית מחירים?
העלייה במחירים נובעת ממספר גורמים, כמו צפייה רבה, פוטנציאל מכירה גדול וההשפעה המיידית על המותגים. בנוסף, האירוע משויך להנאה וחדוות הקהל, וכל מותג רוצה להיות חלק מהחוויה הזאת.
ההשפעה על המותגים
פרסום במהלך הסופרבול יכול לייצר חשיפה מרשימה למותגים. הצופים רבים, וההשמעות גבוהות במיוחד. פרסומות שבולטים באירועים כאלה יכולות להביא לשיחות רבות במדיה החברתית, ובכך להעלות את המודעות למותג.
סיכום כלכלי
כמו בכל השקעה, חברות שואלות את עצמן האם הסכום הגבוה מצדיק את התועלת. התשובה היא לרוב חיובית. היכולת להתחבר לצופים בקנה מידה כה גדול בהחלט מצדיק את ההשקעה הכספית.