התעוררות התיירות בסין: עלייה במספר המטיילים ב-2024

שיפור בתיירות הפנימית והבינלאומית

בשנת 2024, סין חוותה שיפור משמעותי בתחום התיירות הפנימית והבינלאומית, עם רווחים שעולים ב-10% מרמה קודמת, כפי שמסר שר התרבות והתיירות, סונג ילי, בדיון לאחר הסכם המועצה של הוועידה הלאומית ה-14.

שינוי בהתנהגות הצריכה

סונג ציין כי חל שינוי מהותי בהתנהגות הצרכנית של הציבור. אנשים לא רוכשים מוצרים מהצורך, אלא משקיעים כסף בשירותים שמספקים להם רמה גבוהה יותר של סיפוק אישי. סרט האנימציה הסיני "נז'ה 2" הכניס כ-15 מיליארד יואן (כ-2.07 מיליארד דולר), מעיד על האופנה לשלמו עבור תוכן איכותי.

השקעות בתשתיות ושירותים

למרות ההתקדמות, השר הדגיש שסין עדיין נדרשת לשפר את התשתיות ולחזק חולשות קיימות. הוא ציין כי הסקטור התרבותי והתיירותי מהווים עמודי תווך מרכזיים בכלכלה הסינית.

מקום לצמיחה באמצעות רגולציה

כדי להביא לצמיחה בעתיד, סונג מתכנן לשפר את הרגולציה והסטנדרטים בתחום התיירות והתרבות, על מנת להבטיח אמינות בשירותים המסופקים לציבור.

תמונה מעבורת התיירות בסין

באופן כללי, השנה האחרונה הייתה חשובה מאוד לא רק עבור ציבור התיירים אלא גם עבור העסקים המקומיים. ישנם פרויקטים חדשים בשטח שמיועדים להקנות לתיירים חוויות ייחודיות שיגרמו להם לשוב.