מנכ"ל פולקסווגן: המתחרים כמו BYD מעודדים אותנו להשתפר

תחרות כזרז לשיפור

בעולם הרכב המשתנה במהירות, תחרות בין חברות היא לא רק דבר טבעי, אלא גם הכרחי. מנכ"ל פולקסווגן, אוליבר בלום, אמר בראיון לערוץ CGTN, כי הנוכחות של מתחרים כמו BYD בסין מדרבנת את החברה להתפתח ולשפר את המוצר שלה. סין הייתה ותמשיך להיות שוק קרדינלי עבור יצרני רכב, והצורך להיות תחרותיים פועל הן על רמת החדשנות והן על איכות המוצרים.

חידושים טכנולוגיים וערכים ללקוחות

פולקסווגן מתחייבת להוביל בחדשנות מבחינת טכנולוגיות מתקדמות, אך גם בתחום האקולוגי. בלום הדגיש את החשיבות של השקעה בפתרונות ירוקים ובפיתוח רכבים חשמליים שיכולים להתחרות במוצרים של יריבות מקומיות. זאת בתגובה לדרישות הגוברות של לקוחות לחוויות רכב טובות יותר וברי קיימא.

שיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים

כחלק מהאסטרטגיה של פולקסווגן, החברה מתמקדת בשיתופי פעולה עם יצרנים סיניים. זה יכול לכלול מיזמים משותפים עם חברות רכבים מקומיות, שמאפשרים לפולקסווגן לנכוח טוב יותר בשוק וליהנות מהניסיון המקומי של המתחרים. שיתוף פעולה כזה מביא לתוצאות טובות יותר הן לחברה עצמה והן לצרכנים.

Challenges in Global Trade

בלום גם נגע באתגרים שמגיעים עם סחר גלובלי ומדיניות מסחר עולמית. התגברות על מכסים ועל אתגרים רגולטוריים היא חלק בלתי נפרד מהתמודדות של חברות רכב אמיצות בשוק הגלובלי, דבר שמעלה את הצורך בחדשנות מתמדת.