האתגרים המתרקמים
התעשייה האמריקאית לרכב נמצאת במשבר בעקבות מכסי יבוא חדשים שהציג הממשל. ג'יימס מור, מייסד ומנכ"ל המכון לו עסקים, ממשלה וחברה בוושינגטון, ציין כי מכסים אלו משפיעים הן על היצרנים והן על הצרכנים. היזמים והיצרנים חייבים להיערך לשינויים מהותיים בעוד שצרכנים עלולים להיתקל בעליות מחירים משמעותיות.
השפעה על היצרנים
היצרנים האמריקאיים מתקשים לעמוד בעלויות היצור הגוברות. הם חייבים לשקול את היבוא של חומרי גלם מחוץ לארצות הברית, דבר שמוביל לעלויות נוספות. מור טוען כי רגולציה זו יוצרת חוסר ודאות וכי קשה לחזות את העתיד של תעשיית הרכב.
ההשפעה על הצרכנים
במקביל, הציבור האמריקאי ייתכן ויתקשה לשלם על רכבים חדשים. מכסים מגבירים את המחירים של רכבים מיובאים, כך שהצרכנים עלולים לבחור ברכבים זולים יותר או אפילו להימנע מרכישות חדשות.
העולם החדש והמציאות הכלכלית
מור רואה במצב הנוכחי הזדמנות גם אתגרים. למרות האיומים, יש גם אפשרות לצמיחה והתקדמות לתוך טכנולוגיות חדשות ורכב חשמלי. כל השחקנים בתעשייה צריכים להסתגל למציאות החדשה.