איך תערוכת CICPE משפרת את הפוטנציאל של השוק האסיאתי

תערוכת CICPE – שער להזדמנויות חדשות

תערוכת ה-CICPE, כלומר Tערוכת המוצרים הצרכניים הבינלאומית של סין, התפתחה כאחד מהפלטפורמות החשובות ביותר לעסקים ברחבי העולם, ובמיוחד עבור תעשיית המזון והבריאות בתאילנד. השנה, 63 מותגים מ-15 חברות תאילנדיות מציגים את המאכלים, מוצרי הבריאות ואמצעי טיפוח עור.

מוצרים תאילנדיים שמפתיעים את הסינים

בין המוצרים שמקבלים בולטות בתערוכה ניתן למצוא את המעדנים התאילנדיים המיובשים כמו טום יאם קונג ו< b>סום טום, אשר מאפשרים לצרכנים ליהנות מטעמים אותנטיים בנוחות רבה. בנוסף, מוצרים בריאותיים כמו סבון מקן ציפור ושמן עשבים הפכו לנמכרים מאוד בקרב תיירים סינים המבקרים בתאילנד.

חיזוק שיתופי פעולה כלכליים

לאחרונה, בשיחה עם קג'יטי ויוואטוואנונט, הקונסול הכללי של תאילנד בקואנגצ'ואו, הוא ציין כי תאילנד מקווה לחזק את שיתופי הפעולה הכלכליים עם סין. דוגמה לכך היא קבוצת CP, אשר משתתפת בתערוכה מדי שנה, ובנוסף לכך, קבוצת TC Red Bull כבר הקימה מפעלי ייצור בהיינאן.

היינאן – גשר עסקי בין תאילנד וסין

היינאן מפגינה מיקום אסטרטגי המחבר בין סין לתאילנד, הן בשטחי סחר ובין אנשים. המדיניות של נמל הסחר החופשי מספקת לתשואות לתאגידים תאילנדיים קפיצה משמעותית לשוק הסיני.

תערוכת היינאן – יותר מסחר, חיבור קהלים

Wiwatwanont ציין שהיינאן אינה רק פלטפורמת מסחר, אלא גם לחלוטין סביבה דינמית הממקדת בעלי עסקים משתי המדינות. חברות תאילנדיות רואות בתערוכה הזדמנות לא רק להציג את מוצריהן, אלא גם ליצור שותפויות, ומביאות את שיתוף הפעולה מגבולות הסחר והשקעות.

סינרגיה מתמשכת ודלתות חדשות

אחד מהדברים המרכזיים ש-Taiwan ו-Hainan מביאות לשולחן אלו הם הקשרים העסקיים והגידול בשוק הצרכני. יחד, שתיהן יוצרות בסיס צרכנים משותף של למעלה מ-600 מיליון ברחבי ASEבנחלות, מה שעושה את החזון לשיתוף פעולה כלכלי עמוק יותר.