תחזיות צמיחה בשוק הצרכני
השוק הצרכני הכללי של סין מצפה לצמיחה יציבה ברבעון הראשון של השנה, כך מדווח הי יונגצ'יאן, דובר משרד המסחר הסיני. הדווחים מצביעים על כך שהשוק נותר חזק ועשיר פוטנציאל שיכול לעודד השקעות וחדשנות.
שיאי הצריכה במהלך חופשת האביב
במהלך חופשת האביב שהתקיימה בין 29 בינואר ועד 4 בפברואר, מזג האוויר החגיגי והאווירה הערה הוביל לצמיחה משמעותית בפעילות הצרכנית. שיחות על מגמות הצריכה הייתה נוכחות גבוהה, עם עלייה של 4.1 אחוזים בהכנסות המוקלטות בענפי הקמעונאות וההסעדה.
עלייה במכירות ובתחום התיירות
מכירות של מכשירי חשמל ביתיים ומכשירים תקשורתיים רמות מעל 10 אחוזים בהשוואה שנה לשנה. הכנסות מהסעדה גדלו ב-6.2 אחוזים והדבר מסביר עד כמה המגמה חיובית.
בנוסף, במהלך החגים, מעל 500 מיליון נוסעים השתמשו בתיירות המקומית, עם עליה של 5.9 אחוזים, והביקורים הללו הניבו הכנסות של 677 מיליארד יואן – שיעור עלייה של 7 אחוזים.
קופות הכספים של הקולנוע
ולא לשכוח את התעשייה הבידורית; במהלך חג הפסטיבל, ההכנסות בקופות הגיעו ל-9.51 מיליארד יואן, מה שהקנה שיא חדש.