חג אמצע הסתיו: חגיגה של תיירות וצריכה
במהלך חג אמצע הסתיו, התקיים פסטיבל של תיירות, סרטים ומוצרי צריכה בסין, שהדגים כוח כלכלי משמעותי. במהלך שלושת ימי החג (15-17 בספטמבר), חלה עלייה של כ-37.9% במספר הנסיעות הבינעירוניות, דבר שמעיד על חזרה לקצב חיים פעיל במגזרי התיירות והצריכה.
תנועה גבוהה בנסיעות בתחבורה ציבורית
ביום שני (16 בספטמבר), יום שני של חג אמצע הסתיו, דווח על כמעט 200 מיליון נסיעות בינעירוניות. בין הנתונים, נפח הנוסעים ברכבות היה כ-11.8 מיליון, עם הוספת 604 רכבות נוספות לשירות. הכבישים הסינים ראו יותר מ-180 מיליון נסיעות, כאשר 60% מהנוסעים בחרו ברכבים חשמליים.
הכנות לחג הלאומי: מכירת כרטיסי רכבת
החל מהבוקר של יום שלישי, כרטיסי רכבת עבור חג הלאומי לצד מכירת כרטיסי תיירות, החלו להימכר. החג הקרוב מצפה לשילוב של תיירות, ביקורי משפחות ונסיעות של סטודנטים.
קולנוע בימי החג: נתוני צפייה מרשימים
ביום שני, עד השעה 11:44, הכנסות הקולנוע במהלך חג אמצע הסתיו כבר עברו את ה-300 מיליון יואן. הסרטים המובילים היו