סין מגייסת את התעשייה לתמוך במעבר היצואנים לשוק המקומי

צעד משמעותי לשוק המקומי

סין מקבלת את ההזדמנות לשדרוג הנגישות של עסקים הנתמכים על ידי היצוא. עם שינויי הסחר העולמי והביקוש הגובר המאפיין את השוק המקומי, האיגודים המסחריים והקמעונאים הגדולים בארץ מתאגדים כדי לעזור לעסקים המיועדים ליצוא להסתגל לתנאים החדשים.

יוזמה משותפת לתמיכה ביצואנים

ב-11 באפריל, שבעה מאיגודי התעשייה המובילים, כולל לשכת המסחר של סין ואיגוד החנויות והזכיינות, פרסמו יוזמת שיתוף פעולה שכוללת קריאה להרחבת ערוצי המכירה המקומיים עבור עסקים העוסקים בייצוא. הארגונים מדגישים את החשיבות של הידברות ושיתוף פעולה על מנת להתמודד עם המתחים המסחריים הגלובליים המתרקמים.

הקמעונאים מובילים את הדרך

קמעונאים כמו Yonghui ו-CR Vanguard פרסמו מכתבי פתיחה המבטאים את נכונותם להפעיל ערוצי מכירה מהירים על מנת להקל על הגעת המוצרים לסוחרים ולצרכנים מהר ככל האפשר. השותפויות הללו מאפשרות ליצואנים לפרסם את מוצריהם ולקבל גישה לשוק המקומי בקלות רבה יותר.

פלטפורמות המסחר האלקטרוני בפעולה

Plethora of e-commerce platforms, such as JD.com, have already taken action by launching massive procurement plans to include export-oriented products into their domestic sales networks. Other platforms like Alibaba and Douyin are rolling out various initiatives to connect supply directly with local demand, ensuring rapid distribution of quality products to consumers within China.

תגובה למתחים בסחר העולמי

בהודעה משותפת, מנהיגי התעשייה הדגישו את הצורך בסביבה סחר יציבה והתמכו בעסקים סיניים העוברים שינויים במדיניות, תוך כדי ביקורת על השימוש במכסים ככלי פוליטי מצד ארצות הברית.