עלייה בתיירות הקיץ המונעת על ידי צריכה תרבותית

שיא בתיירות הקיץ

בעונת החופשות הקיץ, שחל ממחצית יולי עד אוגוסט, חלה עלייה גבוהה במספר המטיילים. על פי נתוני Ctrip, כשליש מההזמנות הקיץ היו משפחתיות, כאשר ההזמנות לטיולי חינוך עלו ב-175%. בשל החום הכבד, אזורים קרירים כמו צפון מזרח ודרום מערב סין הפכו ליעדים מועדפים.

אירועים תרבותיים שמושכים את המטיילים

עם העלייה בהעדפה לאירועים תרבותיים, כמו פסטיבלים לקונצרטים ומשחקים, פומביות חוויות תרבותיות במוזיאונים ובאזורים היסטוריים נהנים מביקוש גובר. פסטיבלי מוזיקה כמו פסטיבל המוזיקה של תותים זכו לפופולריות רבה, והם לא רק סיפקו חוויות עושר לתיירים, אלא גם הביאו לעלייה של 3 עד 5 פעמים בהוצאות התרבות והטיול המקומיות.

עלייה בחיפוש אחרי מוזיאונים וגלריות

על פי נתוני Qunar, החיפושים אחר מוזיאונים עלו ב-10% לעומת השנה שעברה, בעוד שמוזיאונים הפכו לבחירה המובילה לפעילויות פנימיות במהלך החופשות. אפילו ההזמנות לביקור במוזיאונים עלו על ההזמנות לפארקי שעשועים.

ההשפעה של משחקים וטרנדים

ההצלחה של משחק הווידאו "Black Myth: Wukong" יוצרת טרנדים חדשים בעולם התיירות. תיירים רבים מחפשים את חוויות הטיול המתאימות לאירועים שמייצרים את ההצלחה הזו. החיפושים אחר חוויות קשורות ב עלו ב-10% וההזמנות לאתרים כמו Xiaoxitian עלו ב-236%.

עלייה במספר התיירים הסיניים לפריז

במהלך האולימפיאדה בפריז, מספר התיירים הסיניים שנסעו לשם עלה ביותר מ-65%. לפי Fliggy, החל מחודש יולי, מס' ההזמנות למלונות ולויזות צרפת עלו פי שניים לעומת השנה שעברה.

תיירות בינלאומית וזמינות ויזה

באופן כללי, התיירות הבינלאומית שגשגה החופש הזה, עם מדיניות ויזה ללא צורך ב-144 שעות, שהביאה לעלייה במספר תיירי פנים. התיירים הגיעו במיוחד מדרום קוריאה, תאילנד, יפן וסינגפור, עם עלייה של 102% בהזמנות.