פסטיבל המנורות של CMG חוצה 459 מיליון צפיות

הצלחה מסחררת של פסטיבל המנורות

המסיבה התרבותית של קבוצת המדיה הסינית (CMG), לציון פסטיבל המנורות הסיני לשנת 2025, נצפתה על ידי 459 מיליון צופים בכל הפלטפורמות. מדובר בגידול של 30% לעומת השנה הקודמת, כך מדווחת CMG ביום חמישי.

פסטיבל המנורות

הפסטיבל נערך בערב יום רביעי, במטרה לציין את תוך חוגגת הפסטיבל המסורתי הסיני, וזכה לתגובות נלהבות מהקהל הבינלאומי. הפסטיבל, הנחוג ביום ה-15 של החודש הראשון בלוח השנה הסיני, נערך השנה ב-12 בפברואר, וסיים את חגיגות האביב.

חגיגות האביב

תהליך חגיגות השנה החדשה הסינית, הידועה גם בשם חג האביב, מהווה אבן שואבת לתרבות הסינית, שמקרבת בין משפחות, מסורות חגיגיות וחגיגות מיוחדות. השנה, החגיגה היוותה משמעות רבה יותר, שכן זהו היה האביב הראשון מאז שהוכרז על כך שהחג נמצא ברשימת המורשת התרבותית הבלתי מוחשית של ארגון אונסק"ו.

התגובות מהקהל

הקהל הבינלאומי הגיב בהתלהבות על התוכנית, והשידור החי כלל מופעים מסורתיים, ריקודים, ומוסיקה שהעבירו את קסם התרבות הסינית. היכולת למשוך קהל רחב כל כך מוכיחה את כוח השילוב בין המסורת