עלייה במספר הנוסעים
במהלך חודשי הקיץ שבין 1 ביולי ל-31 באוגוסט, סין חוותה עלייה משמעותית בתיירות וצריכה. רכבות סיניות שברו שיאים עם 887 מיליון נוסעים, עלייה של 6.7% לעומת השנה הקודמת.
תעופה בצמיחה מתמדת
גם בתחום התעופה נרכשה הצלחה רבה, עם 137.5 מיליון נוסעים שטסו בחברות התעופה הסיניות עד 29 באוגוסט, עלייה של 11.8% משנה לשנה.
תיירות נכנסת מעודדת
תיירות נכנסת חוותה עלייה מרשימה והביקוש לנסיעות לסין גדל, הודות למדיניות נסיעות הקלה שהובילה את ציבור המטיילים לרצות לגלות את סין וגיוון תרבותי עשיר.
אולימפי בצרפת – פיק של תיירות יוצאת
האולימפיאדה בפריז גרמה לעלייה חדה במכירת כרטיסים לנסיעות לאירופה, כאשר הזמנות לנסיעות לפריז עלו ב129% משנה לשנה. גם השכרת רכבים באירופה קיבלה זריקת שמרת עם עלייה של 170%.
תיירות תרבותית בארץ
בחודשי הקיץ, תרבות וסיור הפכו לעיקר העניין, עם 37,000 פעילויות תרבותיות ותיירותיות ברחבי סין. אפילו ההזמנות לסיורים לימודיים זינקו לשלוש פעמיות.
משחקי וידיאו ותיירות
המשחק 'Black Myth: Wukong', משחק הוידיאו הסיני הראשון שפותח באופן עצמאי, מציע 36 אתרים שבהם צולמו קטעים מהמשחק, 27 מהם באיזור שאן שי. ההצלחה העולמית של המשחק משכה תיירים רבים לחקור את האזור.