שוק התיירות בסין מתכונן להמית את מעוץ חג האמצע

התעוררות השוק לקראת החג

שוק התיירות הסיני מתכונן לעלייה נוספת בתיירות ובצריכה במהלך חג האמצע, שיתקיים בין ה-15 ל-17 בספטמבר השנה. הטרנד העיקרי בתיירות במהלך החג מתרכז בטיולים קצרים ובסיורים תרבותיים.

יעדים פופולאריים

יעדים שנמצאים במרחק נסיעה של שעתיים או במסילת רכבת גבוהה של שלוש שעות הם הפופולריים ביותר בקרב המטיילים. בין עשרת היעדים הפופולריים ביותר נמצאים בייג'ינג, צ'נגדו, שנחאי, שenzhen, גואנגג'ואו, צ'ונגצ'ינג, שיאן, קונמינג, הנגזו וצ'אנגשה.

עמוסים בדרכים ובתחבורה

ביום הראשון של החג, צפו בכבישים להירשם כ-200 מיליון נסיעות נוסעים ו-33-34 מיליון רכבים פרטיים, כאשר רוב הנסיעות יהיו לערים סמוכות או לביקורים אצל קרובי משפחה.

בנוסף, ברכבות צפו כ-16.8 מיליון נסיעות נוסעים וחברות התעופה צפו ב-1.89 מיליון טיסות נוסעים עם מעל 15,000 טיסות מקומיות מתואמות.

מחירים במגמת ירידה

נתונים של Ctrip, סוכנות תיירות סינית, הראו כי מחיר ממוצע של כרטיס טיסה בכיוון אחד במהלך החג היה 770 יואן (כ-109 דולר) כולל מיסים, ירידה של 25% מהשנה שעברה.

עלייה בהזמנות

החג השנה ראה עלייה דו-ספרתית בהזמנות של מלונות, השכרת רכבים מקומיים וכרטיסים בהשוואה לחג בשנת 2019, על פי Fliggy, ספק שירותי תיירות מקוונים סיני.

סיורים תרבותיים בשעות הלילה

סיורים בשעות הלילה בסגנון סיני, כמו תצוגות למאירי נורות,ספינות שייט ליליות וטיסות לצפיית בירח, הפכו להיות אטרקציה מרכזית בתיירות התרבותית במהלך חג זה.

חברת Tongcheng, פלטפורמת שירותי תיירות מקוונת נוספת, דיווחה על עלייה של 77% בחיפושים עבור סיורים בשעות הלילה בעיירות עתיקות ובגנים, וכן עלייה של 42% בחיפושים עבור ספינות שייט ליליות.