חג האמצע ושיווק חדש
חג האמצע, המפורסם בסין, לא רק שהוא חגיגה משפחתית אלא גם סיבה גדולה לצריכה כלכלית. במהלך חג האמצע השנה (15-17 בספטמבר), שווקי התיירות, הקולנוע ומוצרי הצריכה הפגינו חיוניות כלכלית רבה.
תנועה רבה ברחובות
דו"ח משרד התחבורה הסיני דיווח כי במהלך החג, כמות הנסיעות הבינעירוניות הגיעה כמעט ל-200 מיליון. ביום שני (16 בספטמבר), כמות הנוסעים על רכבות הייתה בסביבות 11.8 מיליון, כאשר הוצבו 604 רכבות נוספות לשירות.
נסיעות חדשות עם רכבים ירוקים
כמו כן, על הכבישים היו יותר מ-180 מיליון נסיעות, רובם ניסעו בעצמם למרחקים קצרים עד בינוניים. מרשים לראות שכמעט 60% מהנסיעות בוצעו עם רכבים אנרגטיים חדשים.
קולנוע בזמן חג
בליל פרסום הסרטים, סך הכנסות הקולנוע עלה על 300 מיליון יואן. הסרטים המובילים היו "ילד פראי", "רגע מביך" ו"החלטה לעזוב".
טרנדים בעונת הקניות
במהלך החג, נסר דרך התנהגות צרכנית חדשה – הביקוש למתנות שמשלבות בין בריאות, תרבות ורגש. מוצרי הבריאות הפכו לבחירה המובילה לגידול מתנות.
קדמת המסחר
על פי נתוני פלטפורמות צריכה שונות, תרבות סינית מסורתית הפכה לטרנד משמעותי במהלך החג. לצד מתנות המסורתיות כמו ירחי שמיים וסרטני שערות, גם פרות הגיעו למעמד שיא במכירות עקב החג.