מנכ"ל Beiersdorf: CIIE פותח דלתות לחדשנות ולהצלחה

ההשתתפות ב-CIIE

Beiersdorf, החברה האם של NIVEA, השתתפה בתערוכת CIIE שש פעמים. בשיחה עם העיתונאי וואנג טיאניו, המנכ"ל וינסנט וארנרי הסביר כיצד האירוע מהווה פתח חדש עבור מותגים זרים להיכנס לשוק הסיני, שמספק הזדמנויות גדולות עם ביקוש הולך וגדל.

התחייבות לחדשנות

וארנרי הדגיש את ההשקעה הרבה של החברה בחדשנות בסין, ושהתחום הזה הוא קריטי לצמיחה המתמשכת של Beiersdorf בשוק הדינמי הזה. חדשנות לא עוסקת רק במוצרים חדשים, אלא גם בשיפורים מתמידים בתהליכי היצור והפצה.

החשיבות של השוק הסיני

סין הפכה לאחד השווקים החשובים ביותר עבור חברות קוסמטיקה. עם האוכלוסיה הגדולה והמאפיינים התרבותיים המיוחדים, יש כאן הזדמנויות רבות לפיתוח מוצרים מותאמים אישית. וארנרי דיבר על הכוח של השוק הסיני בהובלת חדשנות עולמית.

תכנית צמיחה עתידית

Beiersdorf מתכננת לשמר את קצב הצמיחה שלה בסין על ידי השקעה מתמשכת במו"פ. החברה מתמקדת גם בעבודה עם שותפים מקומיים בכדי להבטיח שהמוצרים שלה יהיו רלוונטיים ונגישים לצרכנים.