חשיבות התערוכה הבינלאומית לצרכנות בסין
במסגרת התערוכה הבינלאומית לצרכנות בסין, DFS מתמקדת בהענקת יתרונות לשני סוגי המותגים – בינלאומיים וסינים. נשיא DFS סין, ננסי ליו, מדברת על כך שתערוכה זו משמשת כנקודת מפגש חשובה עבור מותגים עולמיים המנסים להיכנס לשוק הסיני.
הזדמנויות חדשות למותגים בינלאומיים
בעידן הגלובלי של היום, מותגים בינלאומיים פועלים לשפר את נוכחותם בשוק הסיני. תערוכה זו מציעה להם פלטפורמה מצוינת להציג את מוצריהם בפני קהל חדש. ליו ציינה כי חשוב להבין את תרבות הצריכה הסינית וליצור חוויות מותאמות אישית שימשכו את הצרכנים.
בריאות המותגים הסיניים
לצד המותגים הבינלאומיים, DFS גם מפנה תשומת לב רבה למותגים סיניים שמבוססים על חדשנות ומשפרים את המוצרים שלהם. התערוכה היא הזדמנות נאה עבור המותגים הללו להציג מוצרים חדשים ולקיים שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים.
השפעת הסחר החופשי
הפעילות של DFS ומותגים אחרים בתערוכה זו מחזקת את תחום הסחר החופשי בסין. זה מאפשר למותגים לצמוח ולפעול בצורה חופשית יותר בשוק המקומי, מה שמובל לתחרות בריאה והזדמנויות חדשות לכל המשתתפים.
כיצד DFS תורמת לשוק הצרכנות
DFS לא רק מייצרת מסלול מוצלח לשני סוגי המותגים, אלא גם תורמת לחיזוק קהילת הצרכנים בסין. יש להם את הכוח לברוא חוויות נגישה וחדשניות. חוויות אלו מאפשרות ללקוחות לספוג חדשנות ולחוות מותגים בצורה שתשפיע על ההחלטות שלהם בעת רכישה.