העלייה בביטחון הצרכני
לפי קבוצת המחקר GfK, מדד ביטחון הצרכנים בבריטניה עלה בנובמבר ל-18- לעומת 21- בחודש אוקטובר. זוהי עלייה משמעותית שעשויה להעיד על שינוי חיובי במצב הכלכלה.
מה משפיע על העדפות הצרכנים?
סיבות רבות נודעות להשפעה על תודעת הצרכנים, כולל המצב הכלכלי ובחירות בארצות הברית. ככל שהנושאים החדשותיים פוחתים, כך עולה תחושת הביטחון בין האוכלוסייה.
הקניות לקראת החגים
אופטימיות זו באה לידי ביטוי לקראת עונת החגים, כאשר צרכנים רבים מתחילים לתכנן את רכישותיהם. התחזיות מצביעות על כך שמכירות הקיץ עשויות לעלות הודות לביטחון הגובר.
הצפי לעתיד
העלייה בביטחון הצרכנים מציע שהצמיחה הכלכלית עלולה להמשיך. יש לצפות להתפתחויות נוספות בשוק, שעשויות להשפיע על תכניות הצרכנים בשנה הקרובה.