שלב שני של היריד הקנטונזי ה-136 מסתיים עם תצוגת מוצרים איכותיים לבית

מבוא ליריד הקנטונזי

השלב השני של היריד הקנטונזי ה-136 הגיע לסיומו ביום ראשון, וכולל תצוגה מגוונת של מוצרים לבית מתקדמים תחת הנושא "איכות חיי הבית".

חלוקה לקטגוריות

היריד, שהתקיים בין ה-23 ל-27 באוקטובר, חולק לשלוש קטגוריות עיקריות: חומרי בניין ורהיטים, מוצרי בית ומתנות וקישוטים. כל אחת מהקטגוריות מציעה מבחר רחב של מוצרים כמו ביריד מקצועי.

התועלות למשתתפים

הארגון הממוקד אפשר ללקוחות לקנות באופן מרוכז ומיוחד, שיפר את היעילות של ההתאמה בין ספקים ללקוחות, וכן עודד שיתוף פעולה ופיתוח תעשייתי, מה שיצר יותר הזדמנויות עסקיות.

מספרים מרשימים

בשלב זה היו 15 אזורי תצוגה עם מעל ל-24,700 דוכנים ו-10,000 מציגים – 220 יותר מהגרסה הקודמת. בולט היה גם הדגש שניתן על איכות הספקים, עם השתתפות של יותר מ-2,300 מציגים מצטיינים, כולל חברות קטנות גדולות, אלופות תעשייה ועסקים טכנולוגיים מתקדמים, עלייה של 872 לעומת הפעם הקודמת.

משתתפות אונליין

הפלטפורמה המקוונת של היריד גם חוותה שיפור ניכר בשיעור ההשתתפות. עד ה-21 באוקטובר, הועלו כמעט 1.59 מיליון מוצרים לשלב זה, המספר הגבוה ביותר מבין כל השלבים. מתוכם, 429,000 מוצרים חדשים, 305,000 מוצרים ירוקים ופולטות נמוכות של פחמן, ו-48,000 מוצרים חכמים, מה שמעיד על עלייה ניכרת לעומת הפעם הקודמת.

סקירה של השלב השלישי

השלב השלישי של היריד צפוי להתחיל ב-31 באוקטובר, עם נושא "חיים יפים", שיתרכז במוצרים לצריכה יומיומית כמו טקסטיל לבית, לבוש, מזון ופריטים ספורטיביים.

סיכום:

היריד הקנטונזי נערך פעמיים בשנה, בכל אביב וסתיו, כאשר כל מסלול מחולק לשלושה שלבים, מה שמספק למבקרים חוויה מגוונת ומעוררת השראה בעולם התעשייה.