מה זה CICPE?
תערוכת ה
השתתפות שיא ושוק רחב
בתערוכה השנה השתתפו מעל 4,100 מותגים מ-71 מדינות ו אזורים, דבר המצביע על הביקוש הגובר למוצרים בסין והפיכת המדינה לשוק הכרחי עבור חברות זרות.
בריטניה – אורחת הכבוד
בריטניה, שכיהנה כאורחת הכבוד בתערוכה השנה, הביאה עמה 27 חברות בתחום האופנה, היופי ועוד. חברות כמו Burberry וBentley הציגו את המוצרים החדשים שלהם, עם דגש חזק על טכנולוגיה ירוקה ופיתוח בר קיימא.
חדשניות ושיתופי פעולה
דוגלאס אלכסנדר, שר המדינה במשרד המסחר הבריטי, ציין את הצמיחה והחדשנות הכלכלית בסין, במיוחד בתחומים כמו טכנולוגיות דיגיטליות ואנרגיה ירוקה. "יש כאן הזדמנויות רבות לשני הכלכלות", הוא הדגיש.
סלובקיה עושה את הכניסה הראשונה
סלובקיה הציגה לראשונה את הביתן הלאומי שלה בתערוכה. אנדריאה יאנצ'קובה, מנכ"לית המותג הסלובקי Truscada, ציינה את ההפקד העצום שנסקר על ידי התערוכה.
לולו וואגיו מיפן
בין הנוכחים החדשים הייתה חברת הבשר Eda Livestock מיפן, המפורסמת בבשר הוואגיו היקר שלה. "אנחנו מתכננים להקים חברה למסחר חוץ בהאינאן", אמר רי טנקה, המנכ"ל של החברה.
מותגי יוקרה
בתערוכה השנה נכחו גם רבים ממותגי היוקרה המובילים. Richemont הציגה את TimeVallée ובני הזוג LVMH וKering עשו הופעות בולטות.
תמורות בשוק הרכב
סקטורים כמו הרכב והטכנולוגיה הולכים לשנות את פני השוק הסיני ולגרום לו להפוך למרכז מחקר וחדשנות, לא רק יעד מכירות. Volkswagen השקיעה יותר מ-10 מיליארד אירו בסין מאז 2020.
חדשנות טכנולוגית
בתערוכה השנה הוקמו לראשונה אזורים ייחודיים לאינטליגנציה מלאכותית ולכלכלה נמוכה, והציגו טכנולוגיות מתקדמות מחברות טכנולוגיה מהעולם.